AKTUALNOŚCI
Strona główna
aktualności 2015/2016
wydarzenia 2014/2015
archiwum do 2014
kalendarz szkolny.htm
plan lekcji
ogloszenia
zestaw podreczników
dowozy
świetlica szkolna
o patronie
koncepcja szkoly
Statut
kontakt

PROJEKTY

multisport
3xR
przedsiebiorcza klasa
umiem pływać
NTŻ
wf z klasą
Inwestycja w samodoskonalenie
Chcemy być lepsi
Innowacyjny ekolog
Projekt dla rodziców
Ty też możesz się zmienić
RSwP
Pracownia przyrodnicza
SMOK

 

 

 

 

 

 

 

 

OGŁOSZENIA

 

W dniu 28.04.2015 w godz. 17.00 - 18.00 zapraszamy Rodziców na dzień otwarty szkoły.

 

REKRUTACJA DO ODDZIAŁU PRZEDSZKOLNEGO I KLAS 1

Szanowni Państwo

Dyrektor Szkoły Podstawowej im. Orła Białego w Podgórzynie informuje, że od 12 do 31 marca 2015r. w sekretariacie szkoły odbywają się zapisy dzieci do oddziału przedszkolnego i klas I, które będą utworzone w roku szkolnym 2015/2016.

 

Komunikat Dyrektora Szkoły Podstawowej im. Orła Białego w Podgórzynie

z dnia 4 marca 2015 r.

o liczbie wolnych miejsc w oddziale przedszkolnym i klasie I w roku szkolnym 2015/16

podstawa prawna:

Art. 20 w ust.1 ustawy z dnia 6 grudnia 2013 r. o zmianie ustawy o systemie oświaty oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2014 r., poz. 7)

Dyrektor Szkoły Podstawowej im. Orła Białego w Podgórzynie informuje, że nabór do oddziałów przedszkolnych i klas I w roku szkolnym 2015/16 będzie prowadzony na wolne miejsca w szkole w terminie 12 marca – 31 marca 2015 r.

Liczba wolnych miejsc wynosi:

1) Oddział przedszkolny A – 21 miejsc;

2) Oddział przedszkolny B – 25 miejsc;

3) Klasa I A – 25 miejsc;

4) Klasa I B – 25 miejsc;

5) Klasa IC – 25 miejsc.

Zgodnie z art. 20 w ust.2 ustawy z dnia 6 grudnia 2013 r. (Dz. U. z 2014 r. , poz. 7) na 7 dni poprzedzających rozpoczęcie postępowania rekrutacyjnego deklarację o kontynuowanie wychowania przedszkolnego złożyło 4 rodziców dzieci uczęszczających do oddziału przedszkolnego w roku szkolnym 2014/15.

HARMONOGRAM POSTĘPOWANIA REKRUTACYJNEGO,

 W TYM TERMINY SKŁADANIA WNIOSKÓW

Lp. Rodzaj czynności Termin
1. Składanie wniosków wraz z załącznikami do dyrektora 12 marca do 31 marca br. w godz. od 9:30 do 15:00
2. Podanie do publicznej wiadomości listy kandydatów zakwalifikowanych i kandydatów niezakwalifikowanych 15 kwietnia br.

o godz. 14:00

3. Pisemne potwierdzenie woli zapisu dziecka przez rodzica/opiekuna prawnego do przedszkola do którego zostało zakwalifikowane 16 kwietnia od godz. 9:30

do 24 kwietnia br. do godz. 15:00

4. Podanie do publicznej wiadomości listy kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych 30 kwietnia br. o godz. 14:00
5. Składanie wniosków o sporządzenie uzasadnienia odmowy przyjęcia do 7 dni od dnia podania do publicznej wiadomości listy kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych
6. Przygotowanie i wydanie uzasadnienia odmowy przyjęcia do 5 dni od daty złożenia wniosku o sporządzenie uzasadnienia odmowy przyjęcia
7. Złożenie do dyrektora odwołania od rozstrzygnięcia komisji rekrutacyjnej wyrażonego w pisemnym uzasadnieniu odmowy przyjęcia do 7 dni od terminu otrzymania pisemnego uzasadnienia odmowy przyjęcia
8. Rozstrzygnięcie przez dyrektora odwołania od rozstrzygnięcia komisji rekrutacyjnej wyrażonego w pisemnym uzasadnieniu odmowy przyjęcia. do 7 dni od dnia złożenia do dyrektora odwołania od rozstrzygnięcia komisji rekrutacyjnej

pobierz

 

ROK SZKOLNY 2014/2015

W roku szkolnym 2014/2015 w naszej szkole następujące dni są dodatkowo wolne:

 

Data

Dzień tygodnia

10.11.2014

poniedziałek

2.01.2015

piątek

5.01.2015

poniedziałek

1.04.2015

środa

5.06.2014

piątek

 

Szkoła zapewnia w tych dniach dzieciom opiekę na świetlicy. Dowozy w te dni nie będą organizowane

Harmonogram spotkań z rodzicami w roku szkolnym 2014/2015

Lp.

Nazwa

Data

1

Zebrania z rodzicami

do 12.09.2014

2

Zebrania z rodzicami

3-7.11.2014

3

Dzień otwarty

2.12.2014 17.00 – 18.00

4

Zebrania z rodzicami

12-16.01.2015

5

Zebrania z rodzicami

16-20.03.2015

6

Dzień otwarty

28.04.2015 17.00 – 18.00

7

Zebrania z rodzicami

18-22.05.2015

 

Rok szkolny 2013-2014

UWAGA!

W dniu 18.10.2013 (piątek) na 2 lekcji odbędzie się Sportowy Okrągły Stół (SOS). Do aktywności w nim zapraszamy wszystkich uczniów klas IV-VI. Będzie to ogólnoszkolna debata na temat udoskonalania zajęć sportowych i rekreacyjnych w szkole.

Ten rok szkolny to czas, kiedy wszyscy powinniśmy zastanowić się nad wprowadzeniem zmiany w naszym trybie życia, a konkretnie chcemy zachęcić Was do zwiększenia aktywności fizycznej.

 

Główne pytania, jakie chcemy postawić na debacie, to:

·         Co konkretnie chcemy poprawić?

·         Co możemy zrobić, aby było lepiej?

·         Jakiego wsparcia potrzebujemy?

·         Co można zrobić własnymi siłami?

·         Co potrzebne jest z zewnątrz?

 

Program debaty:

1.      Otwarcie debaty przez Dyrektora szkoły i przypomnienie, że jej celem jest rozmowa o sposobie udoskonalania zajęć sportowych i rekreacyjnych w szkole, a także wspólne zadecydowanie, jaką aktywność (zadanie do wyboru) będą realizować nauczyciele i uczniowie w ramach programu WF z klasą.


2.      W ramach wprowadzenia do dyskusji uczniowie i na­uczyciele podzieleni na zespoły zastanawiają się, jak w szkole do tej pory były prowadzone lekcje wychowania fizycznego: co było wartościowe, a nad czym warto popracować.  Rzecznicy zespołów krót­ko podsumowują wnioski wypracowane przez zespół – „plusy” i „minusy” (na samoprzylepnych karteczkach). Wnioski zostaną zebrane przez sekretarza debaty, by społeczność szkolna mogła się do nich odnieść w ciągu następnych miesięcy udziału w programie.

 

3.      Rzecznicy zespołów przedstawią na forum propozycje udoskonalania lekcji wychowania fizycznego w taki sposób, aby były one ciekawsze, bardziej nowoczesne i atrakcyjne dla uczniów. Podczas dyskusji uczestnicy wspólnie zastanawiają się, czy i jak można te postulaty zrealizować, biorąc pod uwagę aktualne możliwości szkoły.

 

4.      Na podstawie wniosków z dyskusji uczestnicy debaty wybierają zadanie, jakie będą realizować w tym semestrze.

 

 

 Harmonogram spotkań z rodzicami

Lp.

Nazwa

Data

1

Zebrania z rodzicami

do 12.09.2013

2

Zebrania z rodzicami

12-15.11.2013

3

Dzień otwarty

11.12.2013   godz.17.00 – 18.00

4

Zebrania z rodzicami

27-31.01.2014

5

Zebrania z rodzicami

24-28.03.2014

6

Dzień otwarty

24.04.2014    godz.17.00 – 18.00

7

Zebrania z rodzicami

27-30.05.2014

 

 

Rok szkolny 2012-2013

Przyjmujemy zgłoszenia do konkursu!!!!!!

Ogólnopolski Turniej Wiedzy Pożarniczej

W dniu 5.03.2013 o godz. 13.00 odbędzie się etap szkolny konkursu dla uczniów z klas IV-VI. Osoby zainteresowane udziałem są proszone o zgłaszanie się do Pani Edyty Ziemby do dnia 22.02.2013.

 

punktor

W roku szkolnym 2012/2013 w naszej szkole następujące dni są dodatkowo wolne:

Data

Dzień tygodnia

Opieka na świetlicy

2.11.2012

Piątek

Szkoła zapewnia opiekę na świetlicy wszystkim dzieciom, które wcześniej będą zgłoszone u wychowawcy klasy

4.04.2013(sprawdzian kl.VI)

Czwartek

2.05.2013

Czwartek

31.05.2013

Piątek

Dowozy w te dni nie będą organizowane.

 

punktor Inauguracja roku szkolnego odbędzie się 3 września o godz. 830 w sali gimnastycznej.
Serdecznie zapraszamy wszystkich uczniów, rodziców i gości zaproszonych.

Dyrektor Szkoły i Grono Pedagogiczne

 

        ..........................................................................................................................................................................

rok szkolny 2011-2012

  • Wyniki  konkursów :

§     plastyczny pt. „ Zapobiegamy pożarom- gaszenie-ratowanie-ochrona”

Do dalszego etapu przeszły prace uczniów:

kl. Ia- Emilia Mordarska

kl. Ib- Julia Czaja

kl. IIIa -Norbert  Nowicki

kl. IIIb – Zuzanna Waniczek, Szymon  Śliwiński

 

 

 

§     literacki „Bajka, wiersz, opowiadanie”

I miejsce – Jakub Pawlak  (wiersz)

                  Szymon Sołtysiak (opowiadanie)                       

Wyróżnienia:  

Kl. IIIa – Michał Nikołajuk, Adrian Świątoniowski

Kl. IIIb -  Zuzanna Waniczek, Manuel Wastian, Szymon Śliwiński,

 

  • Pokaz małych cyrkowców.

Dzieci ze Szkoły w Podgórzynie zaprezentują swoje umiejętności z zakresu Sztuki Cyrkowej:

- Układ Akrobatyczno-Taneczny

- "Krakowiak"na monocyklach

- Żonglerka Antypody, Ruchome wałki.

Życzymy miłej zabawy.  ZAPRASZAMY NA PROGRAM

15 grudnia godz. 17:00 do Szkoły Podstawowej w Podgórzynie- sala gimnastyczna.

 

  • Zapraszamy na kiermasz bożonarodzeniowy, który odbędzie się
    w dniach 9, 10, 11 i 18 grudnia przy Kościele Parafialnym
    Matki Boskiej Częstochowskiej w Podgórzynie.
    Na kiermaszu będą sprzedawane ozdoby świąteczne wykonane przez naszych uczniów.
                                                        
                                           Serdecznie zapraszamy
     

  • Zaproszenie na spotkanie rekrutacyjne do projektu

  • „Ty też możesz się zmienić!”     więcej>>>>
     

  • 1 września rozpoczęcie roku szkolnego 2011/2012

    godz. 900 w sali gimnastycznej

 


                                                                                               

 

 

 

 58-562 Podgórzyn ul. Żołnierska 113        kontakt;  szkolapod2@wp.pl    tel. 75 7621477