Nr projektu | RPDS.10.02.03-02-0001/18 |
Tytuł projektu: | Szkoła Podstawowa im. Orła Białego w Podgórzynie – szkoła 2.0 |
Nr naboru: | RPDS.10.02.03-IŻ.00-02-301/18 |
Oś Priorytetowa: | 10 Edukacja |
Działanie | 10.2 Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji podstawowej, gimnazjalnej i ponadgimnazjalnej |
Poddziałania | 10.2.3 zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji podstawowej, gimnazjalnej i ponadgimnazjalnej – ZIT AJ |
Matematyczne gry multimedialne
Gra Podziel to
Zajęcia Matematycy z Podgórzyna.
„Młodzi naukowcy z Podgórzyna w Centrum Nauki Kopernik”
12 uczniów naszej szkoły, którzy systematycznie uczęszczali na zajęcia Matematycy z Podgórzyna oraz zdobyli bardzo wysokie wyniki w nauce, wyjechało na obóz naukowy do Wrocławia.
Byli to: Bartosz Dojs – klasa 5
Anastazja Okoń – klasa 5
Antonina Latto – klasa 5
Michalina Kulik – klasa 5
Natalia Żaczek – klasa 5
Natan Szymajda – klasa 5
Borys Bałwas – klasa 6
Szymon Bąkowski – klasa 6
Marta Gurlaga – klasa 7
Kinga Wrzosek – klasa 7
Hanna Machalska – klasa 7
Jeremi Kurowski – klasa 7
Główne atrakcje podczas wyjazdu to: zwiedzanie i warsztaty edukacyjne w ZOO, Afrykarium, Hydropolis, projektowe zajęcia matematyczne, gra terenowa z krasnalami wrocławskimi, wypoczynek na plaży miejskiej przy Odrze, kąpiele w AquaParku, seans filmowy w kinie Cinema, pobyt w parku linowym, w hali ze ściankami wspinaczkowymi oraz w parku trampolin Go- Jump, rejs statkiem po Odrze.
Projekt Matematycy z Podgórzyna
Projekt skierowany jest dla 30 uzdolnionych uczniów z klas 4-7, którzy poprzez zaangażowanie
w różnorodne działania poszerzają swoją wiedzę z zakresu nauk matematyczno-przyrodniczych. Zadania są realizowane metodą projektu edukacyjnego w grupach różnorodnych wiekowo, tak aby uczniowie młodsi uczyli się od starszych. Zagadnienia poruszane w czasie trwania projektu zostały podzielone na 4 obszary: Bryły przestrzenne, Zakupy, Skala, Prędkość. W czasie trwania zajęć uczniowie rozwiązują zagadki logiczne, wykonują obliczenia matematyczne. Samodzielnie szukają informacji korzystając z różnych źródeł wiedzy , tworzą prezentacje multimedialne, gry dydaktyczne. Rozwijają wyobraźnie przestrzenną budując modele brył oraz kształcą rysunek techniczny przez co
w praktyczny sposób poznają ich własności. Uczniowie przeprowadzają liczne badania, eksperymentując potwierdzają stawiane hipotezy.
– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
Projekt „Szkoła Podstawowa im. Orła Białego w Podgórzynie – Szkoła 2.0” Nr projektu: RPDS.10.02.03-02-0001/18
jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego